Kad osjecam se lose uzmem olovku i list…tada je bitno samo da ne ostane cist….
Danas smo u bus zajedno usli..mnogo iza tebe sam sjela,snage imala nisam ispred nisam smjela…Drugovima si se hvalio,o meni su pricali …u oci su me gledali svi samo nisi ti…Zajedno smo isli jedno drugom nismo prisli…Vrebala sam poglede tvje od tebe skrivala oci svoje…ako me pogledas u oci..znala sam izdrzati necu moci kuci cu morati poci…Sad sjedim sama u tihoj noci, ne mogu da sklopim oci..razmisljam o tebi i glupe pjesme pisem sa svog blijedog lica krupne suze brisem… Dok pjesme ove pisem, tuznu muziku slusam, tuzno je kako u svakoj pjesmi pronalazim i dio sebe…i ako to ne zelim pred ocima vidim tebe….shvatila sam to odavno nikad zajedno necemo biti, uzaludno je suze liti i pred drugovima tugu kriti….:/

One thought on “

  1. Divan tekst, ali pesimističan. Nikako ne znači da zajedno nećete biti! Veruj. I ja sam jednom mislila slično, ali sam, na svu sreću pogrešila, pa sada uživam u neizmernoj ljubavi.
    Srećno!

Komentariši

